بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی_انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است پژهشگر مسایل نظامی صهیونیست: اهداف جنگ غزه تضاد دارند برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
سرخط خبرها

حادثه انفجار در گلزار شهدای کرمان براثر حمله تروریستی بوده است| دست کم ۱۰۳ شهید و ۲۱۱ مصدوم+ فیلم

  • کد خبر: ۲۰۳۹۷۴
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
  • ۱
حادثه انفجار در گلزار شهدای کرمان براثر حمله تروریستی بوده است| دست کم ۱۰۳ شهید و ۲۱۱ مصدوم+ فیلم
در پی ۲ انفجار تروریستی در زیرگذر گنبد جبیله در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، تعداد زیادی به شهادت رسیده و تعدادی زیادی مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعتی پیش در طول مسیر گلزار شهدای کرمان صدای دو انفجار مهیب به گوش رسید که بلافاصله تعدادی زیادی آمبولانس در محل این انفجار حاضر شده‌اند تا مجروحان این حادثه را به مراکز درمانی منتقل کنند.

طبق گزارش های رسیده، در پی ازدحام جمعیت در محل نیز تعدادی از هم‌وطنان دچار مصدومیت شده‌اند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد‌ند.

در حال حاضر مردم از مسیر منتهی به گلزار شهدا تخلیه شده و نیرو‌های امنیتی و انتظامی در حال کنترل اوضاع بوده تا سریعا علت این انفجار را اعلام کنند.

روابط عمومی اورژانس کشور درباره آمار مصدومان حادثه انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: دقایقی پیش یک مورد حادثه انفجار در زیرگذر گنبد جبیله رخ داده که به دنبال آن ۱۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی افزود: دقایقی پس از بروز این سانحه نیز انفجار دوم در درگاه قلی بیگ رخ داده که در این حادثه نیز ۲۰ نفر بر اثر ازدحام جمعیت مصدوم شده اند.

وی ادامه داد: مصدومان عمدتاً به دلیل ازدحام جمعیت و فرار مردم از صدای مهیب، دچار مصدومیت شده‌اند.

در حال حاضر مسئولان گلزار شهدای کرمان از مردم حاضر در گلزار درخواست دارند تا سریعا گلزار را تخلیه کنند.

طی اعلام سخنگوی سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۷۳ نفر شهید شدند و ۱۷۱ نفر مصدوم نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه هنوز علت این حادثه مشخص نیست، این انفجار را حمله تروریستی دانست.

روابط عمومی هلال احمر از شهادت ۳ امدادگر که برای کمک رسانی به مصدومان حادثه تروریستی به محل اعزام شده بودند، در انفجار دوم خبر داد.

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد: آمار شهدا تا این لحظه (۱۷:۳۲) به ۱۰۳ نفر و مجروحان هم به ۱۸۸ نفر رسیده اند.

در جدیدترین آمار، خبرنگار صداوسیما تعداد مجروحین را ۲۱۱ نفر اعلام کرد.

عین‌اللهی: ۲۷ مجروح ‌بدحال هستند | تعداد دقیق شهدای حادثۀ امروز تا این لحظه ۹۵ نفر است

وزیر بهداشت گفت: تعداد دقیق شهدای حادثۀ امروز تا این لحظه (۲۲:۰۰) ۹۵ نفر است، علت بیشتر اعلام‌شدنِ آمار این بود که نام برخی به اشتباه ۲ بار ثبت شده بود.

شمار شهدای حادثه تروریستی کرمان تغییر نکرده است

سخنگوی اورژانس کشور گفت: آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان تغییر نکرده و همان ۱۰۳ شهید و ۲۱۱ مصدوم است. وی گفت: احتمال انتقال مجروحان حادثه به سایر استان‌ها از جمله تهران کم است.‌‌

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
0
حقیقت این اتفاق و مشابه ان در نقاط دیگر بسیار واضح و اهداف ان مشخص است و امار کشته ها بسیار بالاتر از واقعیت اعلام میشود تا عمق فاجعه را پررنگتر، و فریاد انتقام بلندتر از کسانی برکشند که ممکن است از حقیقت ماجرا مطلع نباشند. در دنیای کنونی برنده کسی است که از قدرت تبلیغات بیشتر و روشهای ماهرانه و غیرقابل پیش بینی استفاده کند مثلا اگر از زبان شما دروغی شایع شود، نمیتوانید ثابت کنید نگفته اید، حتی نزدیکان شما تحت تاثیر تبلیغات، تکذیب شما را باور نمیکنند چه رسد غریبه ها.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->